Social Media w placówkach służby zdrowia
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest zwiększenie rozpoznawalności marki i sprzedaży przy użyciu Social Media. Uczestnicy szkolenia nauczą się jak wykorzystać Facebook, YouTube, Twitter, LinkedIn do promocji swoich usług oraz jak budować własną społeczność.
Liczba godzin szkolenia:
16
Sposób sprawdzenia umiejętności nabytych w czasie trwania kursu:
Po zakończeniu kursu i przeprowadzonym egzaminie wystawiamy zaświadczenie ukończenia kursu wg wzoru z Rozp. MEN. Nie podlega klasyfikacji końcowej uczestnik, którego nieusprawiedliwione nieobecności przekroczą 20% godzin kursu.
Warunki prowadzenia szkolenia:
Szkolenia odbywają się w pełni wyposażonych, klimatyzowanych salach o przyjemnej estetyce wnętrz i nowoczesnym wyposażeniu. Sala wykładowa – wyposażona w projektor multimedialny, łącze internetowe, tablica flipchart, tablica biała, wideoodtwarzacz z podłączeniem do projektora multimedialnego oraz TV LCD 55 cali (wentylacja, klimatyzacja).
Program szkolenia:
- SocialMedia - co to jest?
- Platformy komunikacji w internecie (FB, Twitter, YouTube, Blogi i inne)
- Tworzenie wizerunku placówki medycznej
- Czy działania w SM przynoszą korzyści?
- Narzędzia do pomiaru i analizy skuteczności działań w SM
- Warsztaty
Koszt kursu (w przeliczeniu na jednego uczestnika): zadaj pytanie...