Arkusz kalkulacyjny w MS Office: Excel–zaawansowany

Twoje umiejętności po skończonym kursie:

Praca z zaawansowanymi funkcjami pomoże Ci w szybkiej realizacji skomplikowanych obliczeń, w podejmowaniu decyzji finansowych oraz w analizie ekonomiki przedsiębiorstwa. Za pomocą wykresów złożonych będziesz potrafił profesjonalnie prezentować dane. Umiejętność tworzenia baz danych,które łatwo będziesz mógł przeszukiwać, reorganizować a następnie z wybranych zagadnień stworzyć podsumowujący raport.

Koszt kursu (w przeliczeniu na jednego uczestnika): od 540 zł. Materiały dydaktyczne wykorzystywane podczas zajęć:

Zestawy ćwiczeń, testów, prezentacje komputerowe i materiały pomocnicze do wykładów Szkoły Komputerowej “IMPULS”. Kurs jest wspomagany zadaniami do samodzielnego wykonania na platformie e-learningowej Szkoły Komputerowej “IMPULS”.

Sposób sprawdzenia umiejętności nabytych w czasie trwania kursu:

Po zakończeniu kursu i przeprowadzonym egzaminie wystawiamy zaświadczenie ukończenia kursu wg wzoru z Rozp. MEN.

 

Program ramowy kursu (16 godzin)

1. Arkusz obliczeniowy

    1. Przypisywanie nazw do komórek i zakresów, menadżer nazw
    2. Tworzenie specjalnych formatów liczbowych
    3. Tworzenie połączeń pomiędzy arkuszami i skoroszytami
    4. Tworzenie hierarchicznej struktury arkusza
    5. Praca z zakresem danych i tabelą
    6. Wprowadzania danych za pomocą formularza

2. Formatowanie warunkowe arkusza
3. Tworzenie formularzy do wypełniania arkusza
4. Funkcje

    1. Zastosowanie wybranych funkcji: daty i czasu, wyszukiwania i adresu, tekstowe, logiczne, informacyjne.

5. Walidacja danych
6. Menadżer scenariuszy
7. Tabele przestawne i wykresy przestawne
8. Tworzenie, edycja i uruchamianie makr
9. Ochrona i zabezpieczanie danych

    1. Zabezpieczanie skoroszytu przed otwarciem lub zmianą
    2. Blokowanie obszarów

10. Drukowanie arkuszy i skoroszytów